Selasa, 07 Juli 2009

after 4 years everybody changing

hahaha..ni dia best friend aku dari drjah 4 sampai form 5 akhirnya kawin gak..mber yg sama2 men bola,sama2 breakdance...skrang dah x bly breakdance dah sbb dah ade bini..pundek tul kawin awal.....nama dia bAHarnurdin bin soadi......bini dia nita....slamat pengatin baru
suasana makan cam makan kat dewan makan SMK seri PEKAN.....


si khairuddin still merempit...tapi mane si syaifuddin kmbar dia yg lg stu

hehe..ni nazrin fahmi....si otai klas aku time form 1-3...sama2 kita brjumpa ustaz.grunge kat bilik displin...
ni gambar joe..bdak spastik skrang ni cam brapa nak spastik dah kot...ni sorang lg syahir budak yg pling dibenci budak pompuan skolah aku ..sebab dia rase dia hensem and kurus...tapi fakta mengatakan dia x pernah kurus sehingga skrang
member yg x dahulu otak x brapa nak btul
dari depan...bayu(jr aku),zainol si bulu,Din si Bongkak
kat blakang dari kiri..2 ekor jr yg aku dah lupa nama...Pasngan pengatin..akbal(beruk yg pling sengal tapi genius)..adib no feeling
ni cewek2 klas aku....dari depan kiri..BB,hybrid theory,siroh,...dari blakang kiri...faten,aida,dayah,bacin...

lihat dari gmbar2 ni aku tgk mbr2 aku cam dah matured je...dah x mcm kat skolah...suma dah brubah...takut plak aku tgk heheheehe
nti lg 6 thun reunion ntah cam ne la muka korang transform..

2 komentar:

  1. heheh.isma bile lagi?

    gila awal kawen ! nt takde life huhahuha.
    takpe,dah jodoh

    BalasHapus