Kamis, 12 Februari 2009

...kubi futsal...


15/2/2009..fustal fiesta come back to unpad....ni the second time aku join match ni...kali ni ade 12 team main..n team cam lg terer dr last year....kali ni liga akan ade 2 kumpulan... team yg join


group A group B

1.dravidian 1.mulana
2.xy(mencirit united) 2.joga bonito(FLAMINGO n SANGKUT KAKI)

3.cikuda 3.lack findings

4.the putih(kpbi 1st year) 4.sarila(titan n hapy feet)

5.one united(bdak co-as) 5.superpets(twp08)

6.aku lupe 6.mocha jr(kpbi 08)



menakutkan bila tgk sti group ngan mulana n joga bonito....

seriously kali ni aku rasa mulana bly jd juara sal diorang men mmg best gler..takut gak nati ntah brapa byak la kn blasah...joga bonito pun bhya gak sal diorang gabungan sangkut kaki ngan flamingo last year... n lebih malu klu klh ngn jr...n most senior kata dis year jr power2..tmasuk jr twp08..


hm ntuk team aku kali ni ade perubahan drastik..kali ni yg jd captain shabak...n ntuk smentara waktu ni shabak akan jdi keepr..sbab kaki dia skit

n ntuk main player..

1.bt(DEFEND)

2.ED(DEFEND)

3.faris(mid n striker)

4.isa(central foward)


ni strategi shabak n cm bly gak a...


sub

1.nik(gk)

2.po-g(gk)

3.faizul

4.lukman

5.aku la..hehe


cam beest gak la plan ni..harap2 thun x de la kn blasah cm dulu...kdg2 aku pnas gak bler seskali kn perli ngn senior sbab klh truk thn lpas...tp nk wat cm ne dh klh trima je la...hope thun ni better a

Tidak ada komentar:

Posting Komentar