Kamis, 05 Februari 2009

miss the thing that i lost....

ntah tiba2 aku rasa rndu plak kat barang best yg aku yg tlah hilang

1.my felicia blue psp slim 2000....ni antara brang yg pling best aki pernah ad...n pling cpat skali hilang....aku rasa bru 2/3 blan je aku beli n then dh kna curi sbab bilik aku kna pecah masuk....huhu sdih gler... xde rezeki koy nak wat cm ne

2.my mini video cam....yg ni smpat bertahan ngan ntuk 2 tahun...vdeo cam ni akak aku yg bagi...smpat gak la aku rakam mcm2..time aku kt skool,trip cheratin,trip mlaka,last jamuan ngn bdk2 klas 5USm..n latest tme g plkn....hilang sbab umah aku kna masuk pencuri time tu aku kat matrik...nak wat cm ne dh hilang...

3.adidas stan smith zig-zag version....warna. putih...ni antra kasut yg pling aku syang...aku bli tima aku form 1...dlm 2/3 rtus gak...penat aku collect duit nak bli kasut ni...hilang kn curi ngn senior aku yg bernama sharul hafifi a.ka. COLOT...dia pinjam n then trus x bwak balik...sial gler..time tu aku form 2 kot...tpi nasib bek aku curi blik dia punya jersi Marck Ecko...he2 bru fair kan colot...

4.my six stat diadora boot...ni hadiah aku dpt sbab 5A tme upsr...dari abang aku...ni x hilang pun cume x muat dah...tpi aku blik aritu nak tgk kasut ni..mak aku dah lupa letak kt mane...msti mak aku dh isi dlm store kot..mlas a nk buka tong2 merah dlm store umah aku yg penuh habuk

5.my ALTIMA O4/05..ni mjalah skolah aku...ntah a cm ne bly hilang pun x tau..brang ni x de la best atau mahal pun tp sbab batch aku yg wat...so ble dh hilang cm bngang gak la...

6.my PSone...ni abang aku puny a hal la...aku kasi dia pnjam psone time dia keje kt pasir gudang..pastu ntah aku xtau abg aku jual ke atau member dia curi....bru nak wat koleksi game tpi dah hilang..last aku jumpa psone aku ni time aku form 4 la....

7.my football video clip....ni pun sdih gak sal aku ade byak gler video clip bola yg best kira 4/5 gb gak....tmasuk la gol mesi yg sama 99% ngn maradona,nike pnya skill,gol ali karimi,joga bonito..ni suma hilang sbab aku tercicir aku nye pndrive kat immgresen time nk wat passport...huih knapa la hilang..penat aku curi dri mbr2 aku pnya desktop....

8.my gundam n power rangers...aku penah bli stu gundam time aku kecik...time tu aku ngis gler2 sbab abng aku lmbat pasng gundam...ksian abg aku kna psang gundam yg complicated n dlm keadaan yg pressure gler...ni aku rse hilang time aku drjah 3/4 kot...lg stu mainan mighty morphin power rangers...time aku collect full set mainan tu dari power rangers merah sampai putih...dari dinosaur punya robot smpai jadi animal pnya robot..pling stylo robot power rangers merah..yg guna robot naga merah..pergh...mmg stylish...tpi aku x tau la bila hilang..mybe time aku nk pndah ke bentong kot mainan tu tercicir kot..tp x la hilang sume ade lg saki baki

9.my pokemon deck...ni hilang time aku form 1...time tu aku cllect byk gler pokemon pnya card...aku ade 2 deck yellow n red...ntuk deck len x cmplete..tapi kad tu tbal gler..mula mber aku pnjam wat men tp mkin lama makin bkurang...,smpai la tingal skit gler..pastu ngan aku ltak bersepah2 pastu hilang la

10.t-shirt nike 3 on 3...yg stylo gler..ni hilang time mtrik mber aku pnjam pastu x pulang2...bju ni aku rase rugi gler hilang sbab hadiah dri my special friends...huhuhu...aku pun jrg2 pkai bju tu last2 dpt kat mber aku mudah gler dia cilok... baik punya cilok...

n aku rase byk lgi kot brg2 aku yg best hilang cm lap top,nike air force, koleksi komik dragon ball,motal kombat punya game,n bla blabla...cuma yg kat list tu tbe2 j aku teringat balik,,heheheh

Tidak ada komentar:

Posting Komentar