Rabu, 04 Februari 2009

malang

aku dlu slalu kata member2 aku malang...n skrang bad luck diorng sume aku dh dpat..aku dlu slalu kutuk member2 aku yg sakit...last2 aku plak yg sakit hmpir sume pnyakit2 yg glamour aku dpat...ckp je ap pnyakit yg top tme tu msti aku dpat...start dari diarea..pastu kna typhoid..x nak satu mlm aku ketar2 atas katil n muntah2...plg tension prut aku lapar tp ble nak mkan j msti muntah blik..nasib bek ade lukman bwak aku g klinik mlm tu...tp doc plak slah diagnose kate aku gastric bse je,...n thnks kat faizul yg bwak aku g klinik pg esok ..n time tu aku dh mmg thap kritikal nk jerit mnx tolong pun cm x mampu dah.....
satu lg aku kna hep A...ni lagi la aku tension...dh la aku pn cm x cya je...tpi b4 aku tau aku ada hep A aku ade a rase pning2,ltih n muntah...n perut aku pn tme tu rasa sgt padat wlaupn aku xmkn ape2 pn sbab mual....dah la time lab result kluar akunye sgot n sgpt x nak tggi mlampau dlm 3k lebih..pcah rekor muri ...mngalahkan rekor farah ngn meirah....tpi aku bly lg g men futsal sblum tu n bly lgi pura2 cool n cm x de ape2.....mybe perngai aku x suka bgtau ape2 kt org len tmasuk family aku
lpas tu aku lg malang bler umah aku kna masuk pncuri...slap bilik aku je...blik org len n umah aku slamat...dah la aku khilangan psp yg aku syg...tension gler bygkan la aku mmg nk psp since aku form 5... dh la psp tu mak aku kasi ntuk bday aku nyer presnt..tup..tup..dlm brapa saat j hlang sbab aku syok ngat tgk bola kat atas...tp nsib bek aku xde kt bilik klu myb aku kn pukul k ngn si maling tu...lg satu aku nyer lap top...wlaupn aku x syg ngat ngn lap top tu tp ble hlang cm tbakar gak la ...n rase gak a bosan ble xde lap top...myb pngajarn ntuk aku kot ntuk jgn la syg sgt sesuatu bnda n jgn la x syg lngsung....tapi nasib bek suma brg tu mak n ayah aku dah blikan yg baru ntuk aku..ni aku syg ngan MAK N AYAH aku...
lpas ni ntah ape la nsib aku...hrap btuah la plak

Tidak ada komentar:

Posting Komentar