Minggu, 22 Februari 2009

my futsal style


sbenarnya futsal ni merupakan tmpat aku mlepaskan geram or mlepaskan hepi aku
hm ...bila aku bengang,aku tension or marah ngan sape2..bisenya aku suka men futsal ngan aggresif..time ni aku suka men shot or rembat dari jauh....aku xpeduli spe yg kt depan aku rembat je..n kdg2 aku men ganas janji aku dpat shot bola..n lg best aku shot pastu gol.....

klu aku rileks n bise je aku akan men passing..aku suka men one two..tp bisenya klu org yg aku nk passing tu lambat sgt lari or x de kt tmpat sepatutnya aku men drible sorang2 je...n klu aku rasa aku tgh sedih aku x suka men passing..aku suka bwak bola sorang2..klu bola tu kna rampas aku kjar blik smpai dpat.....bse time ni aku nk men bola tu sorang2 je...x nak kasi kat org len...

klu aku men ngan hepi time ni aku men merapu je...aku wat skil yg ntah ape2..men pelik2 la...

n aku suka tiru gya men cm lampard..men shot jauh..tpi skang ni dah xcm lampard pun..men cam taik ade la


Tidak ada komentar:

Posting Komentar